Total Pageviews

Monday, October 12, 2009

طب أسميها ايه التدوينة دي ؟؟؟

حصل خير يا جماعة والموضوع انتهي بشكل لطيف جدا ومحترم
قمت بحذف التدوينة لأنه أصبحت عديمة الجدوى
وعلى رأي المثل القائل : محبة من بعد عداوة
دعونا نتحدث عن موضوع آخر في تدوينة أخرى قريبا
خالص حبي واحترامي

12 comments:

على باب الله said...

الواحد لما بيتكعبل في المناظر دي بيندم انه اتعامل معاها بالذوق و الادب الناس دي ما تعرفش غير لغة البلطجة و الشبشب

شبشبله يتعدل و يمشي معاك زي الفل

adel said...

تصدق فعلا مينفعش يتقال غير حرامي و قليل الادب و علي فكرة ياريتهم بيقدموا شكل كويس في المحتوي اشاسا

hartaka said...

مشفاهم يعني ايه ميشرفنيش ؟
طب سرقها ليه ؟
هو واضح انهم شباب صغير فعلاً من ردودهم
ما يميز رسوماتك عن الكثير من المصريين
انها مشواخدة استايل اجنبي
و بتعبر اكثر عن البيئة المصرية , يمكن دا السبب الي بيخلي رسوماتك معرضة للسرقة
:)

أشرف حمدي said...

تفاتيفو
أشكرك على رسالتك الخاصة ، أرجو الاتصال بي في اي وقت

فنان مسلم said...

لازم تتعود عالكلام ده يا أشرف , ده بقى عادي اليومين دول :D

أنا مرة قفشت واحد حاطط موضوع على منتدى كبير :
"نقدم أفخر خدمات التصميم
لمشاهدة نماذج من الاعمال برجاء زيارة موقعنا
www.TaherART.com

ولطلب الاعمال برجاء مراسلتي على العنوان التالي
وحاطط ايميله -
"
يعني حرامي , وغبي كمان :D
حاطط موقعي اللي فيه كل معلومات الاتصال بتاعتي , وحاطط جنبه ايميله

المعلم برعى صاحب القهوة said...

على فكرة مكنش له لازمة الموضوع ده لانه أولا مش هيفيدك فى شئ حطوا محطوش مش هيأثر ده عليك فى حاجة قوى
ثانى حاجة انت كده عملت لهم دعاية لموقعهم ومعظم اللى دخلوا قروا موضوعك هيروحوا يبحثوا عن مجلة بحلقة دى ويشوفوا مين الحرامية دول اللى سرقوا كاريكاتير أشرف حمدى ، يعنى بتشهر ناس حرامية ببجاحة عن طريق زوار مدونتك! تحياتى واسف للاطالة

مطلق said...

ده متأمر و اهبل يا اشرف

ممكن تبعتلي اللينك بتاع الموقع عشان في كلمتين عندي عايز اقولهم هناك

Shimaa Gamal said...

عجبى ، صحيح اللى يعيش ياما يشوف
بس حلو قوى الحرامى أبو مزاج ده
و الجميل كمان إنه حتى فى قلة الأدب مهزوز ، يعنى مادام مافيش قانون زى ما بيقول ما كان قال هو كده و مش هاشيل حاجة
لكن لكل داء دواء إلا الحماقة أعيت من يداويها

تعيش و تتسرق

أشرف حمدي said...

المعلم برعي
الموضوع ده مش انتقامي ولا تخليص حق :) الموضوع ببساطة إنه موقف كوميدي عبثي واتكرر كتير قبل كده معايا ولقيت في الموقف ده تحديدا نموذج رائع أقدم بيه الموضوع
مش مهم يكون دعاية أو مش دعاية والله الناس تدخل وتتفرج وتقرا ، لو عجبهم مستوى الموقع يتابعوه ما عجبهمش مش حيدخلوه تاني دي مش قضيتي
وأشكرك على تعليقك واهتمامك

Anonymous said...

إنت أكبر من هذا بكثير يا دكتور

نريد منك رسم حالة الهوس بين الشعب المصري والجزائري

تحياتي

كريم الشيخ said...

اعتقد يا جماعة انه يحق لهؤلاء الأطفال او الشباب او عم جمعة البواب كما تم وصفه من قبل الرد على ما كتبتموه في تعليقكم على مدونة الدكتور
___________
قد يكون ردي على ما ارسله اشرف حمدي لي في رسالة على الميل الخاص بالمجلة
قاسيا او متسرعا بعض الشيئ ولكن عندما حدثني دكتور اشرف حمدي هاتفيا وتناقشنا بعدا عما حدث وضحت له سوء الفهم
اكرر قسمي اننا لم نسر رسوماته وان هذا جاء عن طريق الخطاء من مصمم المجلة
كمان احنا مش محتاجين شهرة ولا محتاجين دعاية عن طريق مدونات لأنه بمنتهى البساطة احنا مجموعة من الاعلاميين الشباب وكل واحد مننا له طريقته في الدعاية والدعاية المحترمة
يعني احنا طلعنا في قنوات واتكتب عننا في جرايد ومجلات
ومع كامل احترامي لمدونة اشرف حمدي
بس دي حاجة مش هتنفعني بالعكس دي هتضرني ككريم الشيخ اللي هو عم جمعة البواب واللي هو مراسل العاشرة مساء من 3 سنين واللي هو رئيس تحرير المجلة دي واللي تم اختياره سراج شهر اكتوبر2009 من منظمة دولية كقدوة للشباب
كمان من البلاهه اننا نحط رسومات اشرف حمدي عندنا في المجلة لأنه اشرف حمدي بيدخل المجلة دايما
ازاي بقى احط رسوماته يعني هسرقه واقوله تعالى شفني انا حرامي

Mido Mazinger said...

انا مستغربك يا دكتور .. بتعاتب الشخص ده على سرقة الافكار والاعتداء على حقوق الملكية الفكرية فى بلد لا تعرف ما هي الملكية الفكرية اصلا ..

معتقدش ان منطق الاخلاق الفكرية على النت هيجيب نتيجة مع شخص زي ده .. خصوصا ان حضرتك لمحتله او هددته ضمنيا باللجوء للقضاء او الاجراءات القانونية (وده فى رأيي مجرد استهزاء بعقلية الشخص ده لانه اكيد عارف ان دي سكة مسدودة .. وان مجرد ذكرها احتمال كبير يصيب الشخص ده بالعناد والتكابر)

عموما الحمد لله ان الموضوع عدى على خير .. وانكم اتصالحتوا او اتراضيتوا :)

Counter